TIGRIS fotoknihy. Reklamace.

Přihlášení

Poctivé, šité
fotoknihy
Foto
kalendáře
Léčivé
knihy

Tigris
Produktovy banner SPOLEČNÝ

Reklamace

Stojíme si za kvalitou našich výrobků a  služeb, které zákazníkům nabízíme.
Přesto se samozřejmě problém vyskytnout může…

Pokud naleznete na produktu nějakou výrobní vadu, případně poškození při doručení, kontaktujte nás. Samozřejmě budeme požadovat zaslat výrobek zpět, nebo v některých případech zaslat vypovídající fotodokumentaci. 

Je-li důvod k reklamaci a požadujete produkt opravit, vyrobit znovu nebo vrátit peníze, je nutno nás o tom uvědomit do 14 dnů od převzetí výrobku.

V případě vady evidentně způsobené přepravou a doručením poštou, pak prosíme zaslat fotodokumentaci jak poškozeného produktu, tak i obalu. 

V případě evidentního poškození obalu již ve fázi doručení výrobek nepřebírejte a reklamujte u doručující služby!

Vady, na které se reklamace nevztahuje:

Vady obsahu uživatele: Překlepy a chyby v textu, použití obrázku ve špatné kvalitě (například neostrost snímku, nízké rozlišení, nadměrné poškození snímku JPG kompresí, barevné posuny mezi „domácím nastavením uživatele“ a našimi kalibrovanými tiskovými systémy) atd.

Dále chybějící obrázky, špatně usazené obrázky, nebo prázdné stránky – toto jsou všechno skutečnosti, které zákazník může zkontrolovat a ovlivnit před objednáním výrobku. Charakter takovéto „chyby“ může být totiž považován za grafický záměr autora.

V případě nalezení problému po objednání a zahájeni výroby zakázky u nás, nás neprodleně kontaktujte e-mailem, včetně jasné identifikace čísla objednávky (uvedeno na Vašem účtu).

Fotokalendáře a fotoknihy Tigris
 
„Snažíme se vyrábět v maximální kvalitě.

 Reklamaci vyřídíme vstřícně a z případných nedostatků se chceme poučit.“